The Dandelions

.. the mutual admiration and bashing society.

Wear BLACK on August 31st!

Posted by ella-mae on August 25, 2009

3 Responses to “Wear BLACK on August 31st!”

  1. Joe Kenak said

    Babe, ni bukan budaya kita, bontot berkerak jangan lah lu nak ikut cara orang putih tak pasal pasal, jangan tak sedar diri.

    Suka sangat nak tengok negara ni havoc gila ke, wa ingat lu orang tak faham apa tu kuca kacir yang berlaku di tempat tempat lain di dunia ni.

    Alhamdulillah gomen dah nak review ISA berilah pandangan yang menunjukkan lu tu masih bersifat manusia bukan saitan. Sebab dalam keadaan tiada lansung akta macam ISA maka Datuk Saitan Anak Iblis akan bermaharajalela lah.

  2. hartalmsm said

    wow…how did you do the spot colour on the B&W pix? cool!!

  3. Crankshaft said

    I’m going to be in black all the way!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: